Básnička, kterou jsme dostali od návštěvnice našeho koncertu České a moravské vánoce , který se konal 27.12. 2014 v Anglikánském kostele v Mariánských Lázních

24.01.2015 14:26
Soubor Cantilo v.i.p. provází zvěst,
že prý dosti dobrý jest.
Proto vlasy jsem si trochu upravila
a na koncert do Anglikánské kaple vyrazila.
 
U vchodu mě přivítali
a svařáček s perníčkem hned podávali.
Rázem rozjasnila se mi líc
a kulturnímu zážitku jsem vyšla vstříc.
 
Určitě jsem dobře udělala,
neb hudba mě už v úvodu pěkně naladila.
Poslouchala jsem ty pěkné hlasy,
kde se hezky vyjímaly mužské basy.
 
A když přidaly se nástroje hudební,
byly moje pocity takřka noblesní.
Pan sbormistr se tak snažil, seč byl, 
až se mu obličej krůpějemi potu orosil.
 
Nakonec mě atmosféra tak strhla,
že jsem se na zpívání koled vrhla.
Byly to příjemně strávené chvíle
a v tom svátečním čase mi hned bylo mile.
 
Souboru bych chtěla popřát do nového roku,
hodně dalších úspěchů a šťastných kroků,
aby jeho věhlas čím dál větší byl
a i za hranice naší vlasti se rozšířil.
 
To a ještě mnohé jiné Vám přeje Vaše příznivkyně 
 
                                  Milena Kriegelová
 
Mar. Lázně, 27.12.2014
 
Zpět